mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 17 mars 2024

Sportlördag


MEN va tusan gör du matte
jag fastnar ju dessutom om jag 
går på grejen??
// Hedda


nu blir det kryss o frukost


tror vi blev 16 stycken som 
hade en trevlig förmiddag


och bra gick det
vi kunde alla frågor
och nu är dom inskickade
TÄNK om någon av oss vinner


nudelwok med kyckling till lunch


och glass till kaffet på eftermiddagen


skidskytte på TV


så var det BANDY 
både VSK tjejerna och killarna tog silver


uppvärmd pizza till kvällen


trodde det skulle bli nått bra på TV
visor från Irland
men nej 


det blev curling i stället för somliga
och sen tittade han på Veteranbilar


jag la upp för bålen på tröjan


och pärlade en sväng


är glad att det BARA är två dagar kvar
på penicillinkuren 
fy tusan va de svider i magen



 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Penicillin är INTE kul för våra minimagar,håller tummarna för vinst✊️