mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 23 mars 2024

Köttfärs Kål Ostsås


doktorn sa att jag kanske skulle börja
äta mer GRÖNT
💚


i dag flyger Annaeva o Ola till Amerikat
och sen blir det kryssning i Karibien


nu provar vi med riktig mat
dock utan rödbeta
GICK BRA


nu står modevisning på schemat


Lennart smaskade på en 
go bakelse


så drar det hela igång....








minst 75 personer var det som kollade o klämde


Lennart shoppade två kortärmade skjortor


Hedda hittade en solstrimma



och sen blev det lite "kloklös"


nu ska det bli nått....


helt OK men inget jag måste göra igen


pling i luren ?
det är Doktor Johan som ringer
och frågar hur jag mår
hur jag har det med prickarna/värmen
i ansiktet.... jo jag ser inte ut att ha 40° feber
ser bara lite "frisk" ut
helt OK jag skulle återkomma om
det kom tillbaka
sen var det remiss till 
Aktiv ortopedteknik
behöver nya skoinlägg
nu har dom tagit bort
att man får dom gratis nu får
man snällt betala 
och jag MÅSTE ju ha dom
märkligt Har haft
hålfotsinlägg i hela mitt liv 
i stort sätt bara reumatiker o diabetiker
får sin av landstinget


nu har vi tre lådor
som blir förpassade till frysen så länge
sånt gillar jag


kvällens TV
Muren


och masked singer 


viste du att katter har ett skyddshelgon
Gertrud av Nivelles 

 


1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Riktigt duktiga på Muren igår,imponerad 👍Gillar din form av grönt🤣