mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 27 mars 2024

var är Husse❓


När datorn bjuder på minnen
jag är den barmhärtige Punkrockaren
i en pjäs med Kyrkans Unga 
så där en 40 år sen
ÄR DE MÖJLIGT ...
jo hur jag än räknar
blir det så 


Heddas "nya" plats
När vi hade fönsterputsarna här 
låste vi in henne på Toa 
la hennes lilla bo på Toaskåpet
Tänkte så hon inte skulle hoppa ut genom 
nått öppet fönster 
och det var vist ett bra ställe
för hon ligger ofta där 
nu oxå även om vi inte stänger dörren


i dag är det konstigt HUSSE är inte hemma❓


äggmacka till frukost 
och handarbetsjunta på ❤️-punkten


så var det dags för påsklunch
tillsammans med hemtjänsten o förskolan


så trevligt och så gott


lite mer stickning


innan meditationer
i dag blev det 6 timmar på
mötesplatsen  


så kom då Lennart hem från sin resa
jag fick så fina underlägg till koppen
han var så nöjd med resan
och nu väntar "lite" jobb med alla bilder
blir spännande att se


lite mat på kvällskvisten


kvällens TV 


nu är husse hemma

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Jobbigt med bortsprungna hussar😂Är lite avis på er fina hjärtepunkt❤️