mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 19 december 2018

18-12-18

 MÅNGA luftrötter
jag undrar om jag ska/kan klippa bort dom

 dom blommar så fint
i dag känns det inte bra
jag tror jag glömt nått
det är nått NÅGON jag borde gjort pratat med
det är massor jag vill göra
det är massor jag inte kan göra
NEJ 
JAG ÄR BARA LEDSEN OCH TRÖTT
jag vill inte vara med längre
eller jag vill lägga mej och dra täcket över huvudet
och hoppas känslan går bort

 fixade en Jansson

de är så gott med Jansson

de var de här med luftrötter
vi åkte till Åsby för att fråga






luftrötterna skulle vara kvar
och när blomman slutat blomma skulle jag 
plantera om den
ja ja då gör jag så





en fika är ju aldrig fel
ni som följer mej 
vet att det är ett MÅSTE när man "handlat"
nu var det ju ingen handling utan en fråga
en ändå 
så följde jakten på Åsens gammeldags mjölk
COOP vid rödatorget ...Nej 
WILLYs på Hälla.....Nej
och så äntligen 
MAXI Hälla

samma med glykos
lite åtgång just nu tror jag bestämt

 Lennart var sugen på spenat 
så då fick det bli det

 TOMTEN kom

han frös om händerna och önskade sej torgvantar

1 kommentar:

Anonym sa...

Du skriver så bra!
Önskar dig en God Jul!

Marie i Skara