mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 31 december 2018

Mat åt 5000 ... inte riktigt men nästan

 Julkorv o prinskorv från förra söndagen
Paprikor från ett julstängt dagis
pasta från en vän
potatis från landshövdingen


 godis från julbordet
kakor från bageriet på Kopparlunden

inte mycket kvar här inte




jag kan inte annat än säga
det stora brödundret ....

så har alla gäster gott
och vi har bara städningen kvar

Lennart för på bandy 

jag fick åka med Kia hem
TACK för det kära vän
så blev det lite mat framför TV

 hur många gånger har jag sett 
Repmånad ??
ingen som vet men många är det

försöker sticka lite 
men det är så svårt med synen
när jag inte kan ha glasögonen på när jag vill se TV
men jag måste ha dom på när jag stickar
och dom är ju progressiva
så sätter jag som på nästippen
för att kunna se på TV
blir det heltokigt 
att sticka

2 kommentarer:

Ellinor sa...

Gott Nytt År min fina vän❤️

Berith sa...

Vilket fantastiskt jobb ni gör!