mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 3 juli 2019

att pröva sina vingar....

 Regn är oxå ett väder som behövs
jag vet det... 

 ska jag ut får jag väl klä mej därefter

 "sista" träffen 
vi bytte från måndag till tisdag
den här veckan 
och vad ska jag virka?
har tänkt mej några bokmärken
få se vad de blir

panerad torsk till lunch

jag vilade och Lennart for ner till "ungarna"

 dom TRE unga damerna i pilgimsboet
i dag kommer dom troligen att prova sina vingar

 Flax flax

 den största ungen går runt boet en sväng

 flax flax

 nu tar hon sats

Mamma visar hur man gör

 hemma på gården blommar det


 blev två bokmärken 





1 kommentar:

Ellinor sa...

Helt fantastiskt att kunna följa dessa fåglar👏👏👏❤️❤️😘Vi kommer närmare och närmare natur som vi tidigare inte fått uppleva,fantastiskt👍👍👍