mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 6 juli 2019

det är fredag jag som trodde det var lördag

lite småhandel i dag igen
var sin kudde till stugan
"kattsrtypare" lite hygienartiklar
vattslang (som ligger i bilen) och slangkopplingar

klockan blev lunch 
tycker grönsakerna var lite väl många *fniss fniss*
så himla gott 
Bambo Express på Bäckby
MYCKET oxå


 på eftermiddagen åkte vi ner till Carlson på Kajen
för att kolla in Summer Meet
Bästa Bjön
 Daniel var som vanligt lite stressad

Träffade Linus o Milla
så trevligt

 ömsom sol

ömsom regn


Lennart gick runt och jag satt 
säkert under markisen
fick sällskap av bästa Maxi

 och så kommer några av Lennarts bilbilder








 Sten Vedmar viger ett par




 vet du var jag sitter??

 väl hemma 
frusen tröt och hungrig
en VARM dusch och lite mat 
jo de är samma som lunchen 
fick låda med hem
och det blev två kyklingbitar över ändå

kan säga att det blev 
en tidig sänggång

ser du röken där borta
de är där Lennart är just nu










efter en dag med regn och regn och så en regnskur 
blev det en fin men kall kväll

visste du var jag satt?
jo på TOA
i en bajamaja

Inga kommentarer: