mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 14 juli 2019

inte mycket gjort JO PRATAT ...fniss fniss

 långt därunder finns en skiva
Västerbottenslimpa

 sommarlunch på riktigt

 på eftermiddagen åkte vi till
Krister fotograf

 och Ulla i Klippen

för att lämna ett par "vingar"

fick dom här fröna av Ulla så nu kan jag så sallad


 Nu blommar det i byn

 det här är syrenen utanför macken

 just när vi kom till Yttervik igen
ringde min mobil
och Anders S var i luren
han VAR i Yttervik ... 


 är med i en grupp på FB om mat
och en av deltagarna där skrev 
att hon vart så sugen på Flygande Jacob
det smittade av sej kan jag säga



 Tack Jacobsson på flygfrakt för receptet

 fick den här underbara bilden
på den här underbara ungen Thyra

molnen ligger lågt men solen skiner ? ! ?
ja de är i alla fall dax att lägga sej 
för klockan börjar närma sej 23

2 kommentarer:

Ellinor sa...

Ytterligare en bra dag att lägga i minnesbanken👍👍👍Vi har det bra du och jag🙏

Unknown sa...

Anders S var i dag på jobbet och brätade fiske historier en härlig människa Anders.