mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 10 mars 2020

💖☀💖


 så ljuvliga små krokusar 
växer lite här och där på vår gård


 på hjärtpunkten som sej bör
de är ju måndag
och Ola hade fixat var sin leverpastejmacka
han vet vad vi vill ha 
Det var sista gången på länge
nu ses vi inte förrän den 4 maj


När jag kom hem stod en låda hårt bröd vid dörren
Västerås Soppkök tackar Hälla kvarn


 Lennart fördrev förmiddagen på Lillhamra


hit måste jag få komma





han hittade små tussilago


 som han plockade till mej


 ❤❣❤


snabb lunch 


 så kom papperen tre tider tre läkare
29 april förundersökning Joakim Abrahamsson
30 maj operation vänster Patricia Lövqvist
11 maj operation höger Nikolaos Merkoudis 


 dramatisk himmel


 stuvade morötter och lite korv/stekt fläsk



så sitter alla maskor på stickan
och tre varv stickade 
Det är nu det börjar bli kul 

god natt jord...

1 kommentar:

Ellinor sa...

Tussilago är den största av vårens budbärare,glädjer mer en jättebuketten finblommor.Varje år så håller jag span på *mitt tussilagoställe*missar nog i vår eftersom jag legat i tio dagar men jag blir glad av att se dom👍🤗