mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 12 mars 2020

😴🥱😴


 Helena A påminde mej om 💔- katten
och blev lite sugen att virka en eller fler igen


 åkte ner till soppköket 
för att hämta fler glasslådor till margarinet
passade på att städa kylen



 så där nu luktar den inte dåligt i alla fall

 ska jag virka 💔- katter behöver jag ju stoppning
så de fick bli en tur till IKEA när vi ändå var ute och for
en kudde med stopp till stugan oxå 
Kan ju vara bra att ha


 och när vi kom hem hade jag fått ett litet paket
från Garntrollet Moniqa


 potatisbullar till lunch


 så där nu är alla burkar fyllda 
med smörgåsmargarin


 Lennart var och grattade Tommy som fylde 70



själv sov jag i 2½ timme
är inne i en sovperiod


 korvstroganoff och fjärilar


 blev 3 varv i kväll


och i kväll såg vi månen...

Inga kommentarer: