mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 15 mars 2020

helt galet onödigt...😠

Bildresultat för städa
Dagen började med att vi städade och städade
och så städade vi lite till
men det blev i alla fall BRA
och nu är det gjort


 jag fixade lite med bevattningen
bra om "blomfarbrorn" bara behöver fylla på 
bevattningskärlet och blomman bestämmer
hur mycket vattnen den vill ha 

har man städat
hamnar man lätt här
på återbruket 
tur dom har öppet på lördagar oxå 


 ja så var det dax för lunch
 Spicy Hot på Hälla 


 Lennart tog kyckling med jordnötssås
MEN VAR ÄR GRÖNSAKERNA


 stekta nudlar med kyckling blev det till mej
och inte hade jag någon bättre tur med de gröna
dåligt MEN å andra sidan klagade vi inte 
BORDE ju sagt till 
eller hur


 jag har en så fin liten låda för mina saxar o nålar
och annat smått o gott

 man kan ju inte ana att det är en kaffeburk


Werthers orginal är ju så himla goda



 Popcorn bara älskar jag


 och vad säger man  
här i påsen finns både och så att säga
förväntan är stor


 MEN ACK SÅ FEL 
NEJ NEJ NEJ
helt onödigt 


 men så vart han klar
och Lennart bestämde att Oliver skulle han heta


lite sömnig tror jag bestämt

2 kommentarer:

Linda sa...

Sån gemytlig dag☆☆☆☆
Är ni på gång norrut?

Ellinor sa...

Kramas på avstånd på soppköket idag!Skönt för er att få komma till stugan,antagligen *friskare* där✊️Och jag får njuta av bilder🤗