mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 6 mars 2020

skulle köpa en vitlök kom hem med suchi


 Mina nya fina handskar Nu ska vi ut
det känns så himla skönt att inte få ont i händerna
att kunna gå ut och vara som folk

 skulle inte gå åt detta håll 
men jag gjorde det av bara farten och vanan



Billig 1:a  i renoveringsbehov


 så var jag hemma och vantbatterierna ska laddas

Bildresultat för virkad korg fyrkantig

blev lite sugen på att virka en korg
 till laddaren och batterierna
som hör till handskarna
vi får se hur det blir


 skulle köpa en vitlök på ICA och kom hem med de här
jo då jag köpte en vitlök oxå


så har jag fått mina operationstider
29 april kl 9 undersökning
30 april kl 9.15 vänster öga op
11 maj kl 9 höger öga op


och så har även Lennart fått sitt skattebesked
det skramlade i lådan och mönstret kom
det som finns på nätet är så otydligt 
att jag inte ser själva mönsterstickningen
de här var bättre
tack Garntrollet Moniqa Du är ju bara bäst


 så ligger söndagens bönor i blöt
ska ligga 24 timmar 


blev brunabönor till kvällen


 lite dramatik på himlen
och helt plötsligt lyckades solen titta fram i 2 min


Ninni min vän la ut en bild på hennes kvällsmacka
och jag blev så himla sugen jag oxå

lite trött i kväll



men ska ändå försöka läsa i Olas bok
så himla intressant 

1 kommentar:

Ellinor sa...

🥰🥰🥰