mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 3 mars 2020

GLAD så GLAD


 måndag och på väg till ❤-punkten
här ser man ju ljuset i tunneln


 mitt hus.... och SOLEN


 ni ser det inte men de är halare än skridskoisen


 tur jag har Carl-Oskar att hålla i


 nyponbusken är på G


man blir glad av solen


 efter en liten "omväg" så var jag då på 
stickjuntan 

vilken häftig rullator❗


hemligt nr = landstinget
och det var Andreas på Ortopedteknik som berättade
att mina vantar kommit och jag kan komma och hämta
dom när det passar


 hemma på våran gård


 ja vist är det VÅR




i morse innan jag gick till hjärtpunkten
fixade jag till den här 
taco-tårtan


 när jag kom hem var det bara att sätta på ugnen och stoppa in den

och gott blev det
nästan godare än i lördags


 så var dom hämtade
LYCKA o GLÄDJE 
nu kan jag gå ut utan att få vita fingrar
hoppas jag
och det bästa av allt 
kostade 0:- 
eller de har jag/du/vi betalat på skatten
det TACKAR jag för


tre olika temperaturer
38 - 40 - 42 grader
bara att välja



när mannen får bestämma


lutar åt det här på söndag

2 kommentarer:

Ellinor sa...

Sol gör männskan god och glad👌och varma fingrar gör livet mer lättlevt👍

Mådde sa...

Tur jag tankade sol igår för idag regnar det