mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 28 mars 2020

Här är polisen som mitt i gatan står.....🛑✋


 INGEN slipper här fram..🛑
hur mycket poliser och hemvärnsmän
 har Norge ute vid gränsen 1630km
och hur många vägar är det??
här är det vid Varntreskt  en av vägarna  här uppe...
bild Jocke

20 000 kr i böter  och 14 dagas karantän
om norrmännen kommer över på våran sida


 jag  som hade tänkt åka över till Norge och köpa knappar
nu står mitt hopp till Jockes syster Evelina 


 och så blev det morgon även denna dag
småregn är inte kul


 provade en soppa från Armenien i dag
kollar ju lite recept med tanke på soppköket
och den här var TOPPEN till SOMMAREN
en riktig sommarsoppa 
kommer att bli toppen



 Barnen i Järvsjön fick sin påskpresent 
hoppas dom får den till påsk


 och så ringde Hannah 
men NEJ de var lilla/stora Stella
som ringde och tackade för presenten
och sa att vi skulle akta oss för corona
gulliga unge


 men huva säger jag bara
men det gick bra


 varma mackor



 är ju mat de oxå


 så var vänster knappslå klar 
och platsen för knappar utsatt


nu ska högra stickas
 och jag får inte glömma göra knapphålen
Lennart har fixat måttet mellan hålen
gulle han

1 kommentar:

Ellinor sa...

Ni har fint samarbete👏Tända ljus och ställa fram klockan i kväll👍kram