mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 9 november 2022

4320g 52cm💙


ingen sovmorgon här inte
ner på stan för vaccination


och i natt kom vår prins 
4320g 52 cm
Prinsen kan komma att heta Jack
inget är dock riktigt spikat 

 

Benved är en märklig buske


eller busken är inte märklig
men blomma o frukt


i Västerås finns små
bihotell
jag tycker som är gulliga


undrar va den här eken heter egentligen
TROR
Pelarek




men hur tusan blev det här
både stadshus o lyktstolpar 
vinglar åt var sitt håll


rätar upp lyktstolpen.....


rätar upp stadshuset
NEJ inget blev bra



hemma har vi fått 
stora plåtar över leran
hoppas det blir bättre
för de har varit FÖR lerigt
här utanför
dom tunga arbetsfordonen 
har ju kört på gräsmattan
som numera är lermattan
och du kan gissa hur det
ser ut i trapphusen


posten idag
Så roligt att ha något att se fram emot


så var det dax för akupunktur igen
det är lite småskönt ändå 



partytält på G
nej jobbartält


alltså stuvade makaroner och stekt korv
är ju barnsligt gott


till kvällen blev det gröt
och kaviarmacka


ännu en vante klar


men snälla människor
jag är lite trött 
fattar ni inte de
att födas är de jobbigaste som finns
så får morsan säga vad hon vill
MIN prestation var värst i det här fallet
SÅ DE SÅ


tycker nya prinsen påminner en hel del
om sin Farfar



 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Oj så kul med bebis ❤️Grattis