mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 15 november 2022

sjukgymnast X2


MÅNDAG 
stickning med Kerstin
på Hjärtpunkten


Lennart var och bytte till
vinterdäck på Lilla Blå


Lennart kom till hjärtpunkten
och hämtade alla 
saker som varit på 
utställningen


kl 12 var det dax för sjukgymnasten igen


massa nålar och i dag på nya ställen
det hjälper de är huvudsaken


Lennart hade ätit lunch medans jag var 
hos Karien
han fick fiskbullar från gårdagen
När jag kom hem skulle han iväg
till sin sjukgymnast
så jag gjorde med en soppa till mej
på gröna ärtor och tog en macka


Då var det dax för Lennart att
gå på Artrosskolan då
ont i höften liksom
16 jan börjar han


kokade ju köttfärssås i går 
blev till kvällsmat i dag


Kvällens TV
Sveriges Mästerkock VIP
och det gick som vi ville
Jesper vann
Men det var nog på håret


och sen blev det 
Expeditionen 
Vilka starka människor
vilken vilja
Dom är så duktiga



 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Imponerande av bergsklättrarna👍Jesper lagade mat som jag vill ha🥇