mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 20 november 2022

fest igen


stickar på liksom
70 cm rakt upp är inte kul
men det måste ju till om det
ska bli nått


curling på TV 
hur i hela fridens dar 
kan man knöla ihop sej så?


kött med kantarellsås
stod de på burken
FY TUSAN VA GOTT


Hedda och jag tog oss en LÅNG tupplur
känns som Sjögren är här och spökar


Mellis


Hedda och jag stickar vidare


inte så lätt att sticka när hon ska 
vara med MEN hon rör inte garnet
vilket är en stor fördel


men då fester vi igen då




Elinor o Helena o Ingmarie
har fixat så gott
dom kan dom tjejerna


Leif Åman han kan han oxå


en så trevlig kväll
kom hem 21.30
de är länge ute för min del
men det gick bra

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Mysigt👍