mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 7 november 2022

Alla själars dag ❤🕯❤


i dag är dagen vi tänker lite extra på 
våra kära som inte längre finns med oss


den jag saknar mest i hela världen
är Farmor Astrid


klart jag saknar mina föräldrar oxå


och mina svärföräldrar

💖💓💖💓💖💓


Hedda har hittat fyllnadsvadden 
till babynästet
tydligen gosigt att ligga på


la vadden på soffan och började sy 
på nästet ... Hedda flyttade efter


kommit en liten bit
orkar inte sitta vid symaskinen så länge
får ta en bit i taget så att säga
men bäbisen är inte född än
FAST nu är det nära 👶💙🧡


älgbullara sås o potatis


Mosar du potatisen o såsen❓
Det gör jag❗


bjöd upp grannarna på fika
de är ju ändå
Gustaf Adolf i dag


bonusmat
en låda med köttfärs o bönor med indisk smak
och en låda med ris
Bara att tina och värma
perfekt


så var detta par klara
ska tovas oxå förstås



på TV 
lite svensk historia från
Hedemora och Norns bruk

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Gulliga Hedda🥰