mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 17 januari 2019

150 miljoner tulpaner .... de är många det

 Svenskarna lär vara världsledande i att älska tulpaner
jag gör det i alla fall,,,
150 miljoner tulpaner om året köper vi

 så var den laddad

 ska bli veg lunch i dag också

 såsen förstärkt 
med svamp från Yttervik
hade ingen riveost
hackade den skivade
blev inte lika bra som rive men det blev 

 så kom Pierre och hämtade sin kaka
tur att burken var för liten
så vi fick lite smakprov
Nästa gång kommer han att beställa
en kaka utan kokos o kanel
så kan han bjuda lilla mamma oxå
blir spännande att se vad han hittar på

 så roligt att se en glad och pigg kille

 själv är jag yr i huvudet och mår lite illa

och plötsligt fick jag vrålont i magen
klingade av efter 5-10 min
ja ja inte vet jag men kan det vara
Naprixenet ??

 fick bli snäll mat i kväll

 det har snöat bra idag
och varit kallt

 men nu i kväll REGNAR det
Lennart var ner och skottade fram bilen
han blev blöt ända in på skinnet så regnar de

jag fortsätter med restgarnsfilten

Inga kommentarer: