mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 24 januari 2019

hej o hå vad man ändå kan hitta på...lite skraj blir jag


 konsten att åldras vackert
vissa tulpaner bara torkar ju
tycker det är lite snygga än

 min vän Elin tipsade en gång om att lägga undan all rabatt
så i år gör vi det ska bli kul att se vad "örena" ger i slutändan

 tänk va jag tycker köttgryta
 med potatisen värmd i såsen blir gott

 i dag tar jag hjälp av Mannerström

vi gillar hans kålpudding

 mitt nya favoprogram
Fabriken inifrån
i dag var det om kex
och just chokladkex
har alltid gillat att se ur saker blir till
Lennart är och lämnar kakan till Eva
och hämtar lite grejer hos Alex som hon skänkt till soppköket

så var det dags att äta
ja se Mannerström han kan han
och jag är nog inte så dålig jag heller
för det var ju i alla fall jag som gjorde den

 oj va dimmigt det blev ute


så var det TV kväll
Farmen
Mästerkocken
och Samehistoria


och så råkade jag bli modell

(SÅLD) Modell till volymfransar
Västerås
GRATIS
‼️AKUT modell för volymfransar till elev sökes‼️
Då modellen till volym imorgon kl 9 fått förhinder är vi i akut behov av en modell till imorgon i Västerås kl 9 mellan 9:00-15:30, lunch 11:30-12:30.
Krav:
🔹️Du ska kunna ligga still och kunna vara tyst under hela behandlingstiden.
🔹️Du ska ha naturliga fransar av god kvalité.
🔹️Ingen fransförlängning på dina fransar eller nygjord lashlift.
🔹️Kom osminkad.
🔹️Inga rinniga/känsliga ögon.
🔹️Åldersgräns 18 år.
Vi kommer ta kort som kan publiceras.
Behandlingen är gratis!
Alla våra elevbehanglingar är kostnadsfria
få se hur det blir och hur det är 
har inte funnits på min önskelista 
men nu blir det så i alla fall
lite skraj blir jag allt



1 kommentar:

Berith sa...

Så mycket gott du lagar!
Spännande med fransförlängning 😁