mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 16 januari 2019

spontat besök ....

HURRA HURRA
jag har fått påökt 
145:- i månaden


 nu ska de bakas...spännande har aldrig gjort den här kakan
en påse kokos ska rostas

 så där nu ska den stelna lite
så ska det på choklad

 i dag tar vi en vegetarisk lunch
böngryta Vet att det inte är Lennarts favo
men ibland får han ge sej för jag gillar det

 så där nu var chokladen klar
nu ska den stå till sej i kylen någon timme

 PLING PLING
på dörren och där stod 
Anna o Kenneth
helt oförhappandes
så himla kul 
Kenneth har varit och opererat karpaltunneln
och nu var dom på väg hem till Dalom ingen

så där jag nu ligger jag bra till igen
Lennart älskar fiskbullar i dillsås

i dag blev det 30 buketter tulpaner
10 till vår nya granne
10 till mej


 och 10 till Kjell som fyller år i dag

 en mer passande ljusstake i det Fällströmska hemmet får man leta efter
så hästtokiga som dom är

fick lov att provsmaka kakan
kan ju inte ge bort den om den är äcklig
och det var den inte

ja längtar allt lite 

2 kommentarer:

Berith sa...

Jag fick 140 mer o pension...hi hi
Kakan ser ut att vara saååå god 😊

Ellinor sa...

Du är ju rik,jag fick 108kr🤣🤣🤣🤣🤣kram