mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 30 januari 2019

inte mycket men lite



Lennart åkte till Kolbäck
och jag tog tag i en grej jag velat göra länge länge
STÄDA FRYSEN
hittade fisk från jan -18
fläsk från maj-17
och en massa annat konstigt
jag gillar inte att slänga mat
men nu jag gjorde det 
det blev både mer plats i frysen
och nu hittar jag igen

lunchen blev en 
ärtcarbonara

jag la mej i soffan för att se på TV
det är ju SM veckan
men så somnade jag
ja ja va gjorde det

 som kvällsmat blev det
stuvad potatis o isterband
en höjdare 

2 kommentarer:

Ellinor sa...

När jag fick min *nya*frys så var lådorna märkta med typ kyckling och korv,bröd,snabbmat(rester),grönsaker,glass osv.Himlans bra för nu hamnar grejerna iaf i rätt kategori,tyvärr så når jag inte upp till brödlådan,måste nog byta där😂😂Glass är ju till barnbarnet så den kan nog flytta upp i stället👍Kram på dig

Berith sa...

Skönt att få rensa ut ibland