mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 27 november 2019

Åter i Anders-Gerogs

 nu bär det iväg
kl är 7 och känner oss resklara

 stickningen är med 
men de är ju inte ljust så läge
nu om dagarna men jag stickar när jag ser
och sover när jag kan
första stoppet som vanligt i Tönnebro
men det regnade så Lennart serverade
lite frukost
TACK TACK 


när vi kom till Sundsvall var det tjocktregn
men här var det bråttom in på toa



magen är lite knepig
så det fick bli enkeso

 medan Lennart tog en Edvard


 en älgkorv som tydligen var JÄTTEGOD
och de var ju bra

 i Sollefteå började snön

 ett sista stopp 
STENMANS i Vilhelmina


 Lennart tog en macka med julskinka
medans jag höll mej till leverpastejen

 så svängde vi då äntligen ner på våran väg

 Tony har skottat och satt på värmen
vilket är guld värt 
1000 TACK

 kl 20 var vi hemma i köket 
ingen orkar laga mat 
men det fanns ju kvar av matsäcken
som jag alltid packar även om vi bara 
fikar en gång ur den på resan
man vet aldrig vad som händer

så säger jag Natti Natt från vårt älskade
Anders-Georgs i Yttervik

1 kommentar:

Ellinor sa...

Härligt att ni får komma till riktig vinter,det här mörkret tar ju lusten ur en.Njut sv djuren,stugsn och varandra ❤️kram