mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 29 november 2019

skattjakt i frysen

 här är det mörkt... 
men jag ser att det lyser hos Tony o Maria
en liten prick 

 förmiddagen tillbringade jag på ABF
handarbets träff
så himla trevligt

 Lennart for till Hemavan
hade lite ärenden till Berglunds
(järnhandeln) 




 torsdag och pannkaka
här förstärkt med en ostskiva 

 här blir det tidigt mörkt 
kl 15 skymmer det rejält 
mellis

 Stickning sänker hjärtfrekvensen
 med cirka 11 slag per minut 
vilket kan liknas med känslan du får av yoga.
 Måste ju prova och se hur lång den ska vara

 stod ca 26 cm i mönstret
och de ser ut att bli bra

 ja men det blev ju rent perfekt
med lite reflex oxå

köttgryta med pumpa
en låda från frysen
toppen med dessa matlådor
har massor med mej

  ännu ett Fynd i frysen


 nu när Lennarts mössa är klar 
kan jag ta fram min tröja

 känner mej lite orolig om detta ska räcka
får lägga ut en blänkare på FB
om nån har en skvätt att avvara 

God natt kära vänner
sov gott och i morgon 
är det fredag

1 kommentar:

Ellinor sa...

Matlåtor/skvättar är underverk👍Här faller snö idag