mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 22 november 2019

en liten tur till stan...

 kan säga att bussfönstret för lite skitigt
men vi kom ner till stan i alla fall

 blev en fika på Bullar & Böcker

gillar deras soppsortering

Sakura är min älsklingsdoft
så jag passade och köpte mej en ny i dag
när jag ändå gick förbi Rituals

här var den verkliga anledning till statsbesöket
influensavaccination 
tog nog 10 min så var vi klara både Lennart och jag
trodde att det skulle ta tid 
men inte då...
så nu är vi förberedda 

 lunch kan se hur lite hur som
men makrill o avocado  
är ju gott de oxå 
Mackan ligger på "Konsumtidningen"
äter först och läser sen...

 till kvällen blev det mat på riktig i alla fall


kvällen med det nya favoritprogrammet
och det var delvis från Tärnaby dessutom 

1 kommentar:

Ellinor sa...

Ga en fin dag trots gråvädret❤️