mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 17 november 2019

snart är det jul..

 och julpapperet inhandlat
ska slå in paketen som skall till
Järvsjöbyn
ja jag slår väl in alla förstås 
men dom som ska till Norr 
ska ju med när vi åker upp

 40 cm strumpa klar

 potatisbullar ... vet inte vad det var för sort
men inte den vi brukar 
och den var god men inte jättegod

 tror jag måste kolla vad som finns 
och lite bäst före
visserligen är jag inte så kinkig på datum
men det måste ju smaka av kryddorna

 fiskgratäng på sik o räkor

 vet i tusan jag fick inte till såsen....
skyller på kryddorna

 men kvällens ostkaka var god
hade ingen vispad grädde
tog en skvätt iMat gick bra de oxå

nu socka på G

1 kommentar:

Ellinor sa...

Blir alltid hungrig när jag tittar in hos dig👨🏻‍🍳,ska också slå in klappar som ska skickas👵🏻Ha en bra soppdag❤️