mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 26 november 2019

Veckan mitt emellan...

 började denna måndag som så många måndagar
en liten stickträff på 💕- punkten/Bibblan

och Ester Karlsson med K
får följa med hem och upp till stugan
hon ska inte lämnas tillbaka förrän 23 dec

 improviserad gryta
kål, potatis,morot o paprika
kryddat med spiskummin
och så lite kebab från igår

 gardiner ska upp

 besök hos Hälsocenter

 klockan är 15.30 ....

fiskbullar går ju alltid hem i det här  huset

Kvällen med stickning o TV

så var det de där med veckan mitt emellan
i söndags var det sista söndagen på kyrkoåret
och på söndagen är det första söndagen på kyrkoåret
känns som en vecka mitt emellan
kanske en vecka som inte finns
en vecka extra 

GOD NATT vänner o bekant

1 kommentar:

Ellinor sa...

Mycket mellan hit och dit��Ha det bra iaf❤️