mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 2 november 2019

Välkommen in i dimman....

 klockan 10 hade jag tid hos frissan
MEN frissan hade inte fått hem "min" hårfärg
så jag får komma tillbaka på torsdag kl 10

 och helt plötsligt kom dimman

 Lennart for ner till hamnen 
medans jag skulle vara hos frissan


 och lite is är det ...



och titta en påse från tygaffäern
värkar ju lovande

 jag väntar på Lennart 
Lennart var oxå till  
Västerås Kyl & Hushållsservice AB
 då motorn skurit på min assistent
få se om det går att laga

väl hemma  fortfarande dimma

lunch rotfruktsgratäng på påse
pekas NJA säger jag ....

 dimman höll i sej hela dagen
utsikten från sovrummet ...kl 16


 Men titta här ... värme till våra gäster på soppköket

nu är det senaste nyponen malda
hoppas på fler

och dimman håller i sej

 lite mat i kväll oxå

Mat är gott

titta så fint 
men jag glömde tråd
hur kan man glömma tråd
och hur kan expediten glömma att fråga

 Lennart är på bandy...

inget på TV för mej 
men lite vacker musik är ju inte att förakta

Inga kommentarer: