mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 21 november 2019

Grå är oxå en färg...

 ...och november kan vara 
RIKTIGT GRÅ
strax efter 9 i dag onsdag 
på väg mot 💗-punkten

prickig korv o brie
i väntan på Ewa

 de här kommer att bli så bra så Ewa
det är bara att sticka vidare i 20-25 cm

 Lennart skulle på "gubblunch" 
så jag fixade till lite makrill åt mej

 och de är fortfarande grått ute
Lennart "hittade" den är kanotisten
på efm i Björnösundet

 ett varv i tystnaden 

 och så ska min nya skönhet få jobba lite
2 kg smörgåsmargarin fixat

 och 2½ kg köttfärs malet

 köttbullar med julsmak o vita bönor
satt fint det
Pling på dörren och en granne kom med en kasse
tomma matlådor som ska ner till Västerås Soppkök

Pling igen
nästa granne
där var det datastrul som jag försökte lösa
men jag hade ingen framgång...
fick i alla fall till internet
men sen var det stopp
blir ett fall för en riktig dataexpert 

 Sydde ett litet docknäste till Thyra

Pastor Jansson provade och godkände

1 kommentar:

Ellinor sa...

Ett sånt gulligt litet dockbo💖💖💖💖Grått är det här också,blir ju aldrig dag🙁