mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 1 februari 2020

45 + 65 nu ska de bli ordning


Min stickelev mår fortfarande inte bra
vi ställer in och hoppas hon hittar tillbaka
till sej själv och stickningen 


 Vi tog i stället en tur till IKEA


för att köpa stora plastbackar till 
Västerås Soppkök
behöver till hårt bröd och pasta
65 liter och 45 liter kommer att bli bra det här


hemma blev det hittepå soppa med linser 


blev några sidor innan jag somnade


 på kvällskvisten kom Kjell o Gunilla upp

lite kaffe o mycket prat


 vän av ordning frågar 
var är kattvantarna
jo dom ligger så fint i sin påse
och väntar MÅSTE få till
en bättre kopia på mönstret
jag ser inte på den jag fixade 
och i boken kan jag ju inte rita
de är ju en lånebok

Men vad ska nu detta bli ❓


jag ser "aldrig" film 
MEN
 Sameblod en film som ALLA borde se

har faktiskt inte använt mina strumpor förrns i dag
hade faktiskt glömt bort dom

1 kommentar:

Ellinor sa...

Hittepåmat är oftast den som blir godast,jag ska göra sån mat idag för jag har ett paket kycklingkebab i kylen,får se vaddet blir😘Till lunch blir det morotssoppa med lime och jordnötter.God lördag till er❤️