mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 19 februari 2020

Men nu då.....


 konsten att åldras med stil


lite roligt att se dom två 
tulpanbuketterna åldras så olika


 hade lite tid innan frissan
träffade bästa Maxi på stan


 så var det dax
hon letade och letade
få se om hon hittar någon bra färg


 ja då sitter jag här med färg under folie
tänker på filmen Kan du vissla Johanna
Elaka gubben som sätter folie över sin älskade ros


 och så var det klart
frisörens bild


 blev  rätt färg den här gången


 Lennart tog en tur till Björnen 
medans jag var hos frissan


ska ju bli en ny bro


jag gick ner till vändplan vid stadshuset
där kom Lennart och hämtade mej






en snabb tur till Hälla och handlade
sen hem och äta



bilden från nätet
en gluten laktos o nöt fri kaka


 nu ser man att det ska bli en tröja


och Olas kakor har fått en låda

1 kommentar:

Ellinor sa...

Äntligen fick frillan lite färg👍Lika fin som alltid🤗