mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 4 februari 2020

bra med fel .. får se i morgon

 men vad är det jag ser
☀ SOLEN ☀

 tar en liten extra sväng innan stickjuntan på ❤-punkten
men det var kallt 
men vackert
skulle fota knopparna på nyponbusken
men fingrarna var så kalla att jag inte fick till det

 så blev det några trevliga timmar med Kerstin
och virknålen
 Lennart var på andra uppdrag
och fick den här fina boken


 dagens lunch 


 ibland är FB fantastiskt
blev vän med Mikael Pirak
och kunde fråga lite om våra tavlor


 bl.a fick jag veta vad de står här
Buorre Viessom = önskan om ett gott liv(Bra liv) -
Hierge Dålvat = Härken travar ( Härkens väg).

fiskbullar med ägg o persiljesås 

 fick samtal från Ortopedteknik
hanskarna hade kommit 
men inte riktigt rätt modell
man ska dit i morgon tisdag
och prova få se vad jag tycker

1 kommentar:

Ellinor sa...

Ibland blir det bra👍Kände faktiskt lite värme på näsan när jag stack ut huvudet igår och det var ljust nästan till fem😍😍😍