mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 9 februari 2020

en dag då Trötter känns pigg

ja ja säger då det 
en sån dag....


Hittade de här receptet på drömtårta
gluten o laktosfri
ska jag nog bakat till Olas 50 års fika
om jag nu har några hjortron hemma i stan
vet att det finns i stugan 
men där är jag ju inte just nu

Lennart gjorde en djupdykning
och kolla vad som fanns
Men baka göra jag INTE idag


men jag måste ändå fixa till korven

 ska bli en korv o rispytt till soppköket i morgon
kokar riset på soppköket i morgon
och fixar en tomatsås till 

brunch 


 och så blev det vila 
sa att jag skulle sova en timme
efter två väckte Lennart mej

 Lennart stod för middagen 
Kebab från Alberts
detta är EN portion ...

så sov jag en timme till

så var det Mello del 2
jag har så svårt för programledarnas fjant
ja ja jag är gammal o gaggig
och dessutom trött

kastade tulpanerna vi köpte förra söndagen
tycker jag är rätt bra

så var det dax att sova igen då

1 kommentar:

Ellinor sa...

Sjögren din dumma skit,gå och göm dig🧐Hoppas att orken räcker till soppköket idag✊️Jättekram💪🏿💪🏿💪🏿