mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 2 februari 2020

Den glassen kan jag "äta"


 duschdörrarna ser inte så vackra ut
kalk o tvål o smutts

 Men med 24% ättika 


blev dom  skinande rena

jag använder ju dessutom ättika när jag tvättar
inget sköljmedel här inte
eller tvättmedel


 och ser man på i brunabönor är det oxå ättika
gott är det också


var ner till Soppköket med lite grejer
fixade lite i förrådet
har ju köpt stora plastbackar 
som nu är fyllda med hårt bröd o pasta/ris


 har virkat mej en glass som jag tål
den här dumpar jag inte på
jordgubb med choklad

 fixade en Jansson



här hamnade vi i kväll 
eller jag i min fåtölj
MELLO är inte riktigt vår grej
dom skriker o gapar o fjantar sej för mycket för min smak
Men TV var på 
jag vet dock inte vilka som "sjöng" eller gick vidare
men jag såg en kille i början som jag nästan gillade 
men inte vet jag vad han hette eller hur det gick

1 kommentar:

Ellinor sa...

Det är väl sådan glass vi bör hålla oss till😘😘men ibland syndar jag och får ta smällen🧐Der konstiga är att ibland går det bra,dom är kluriga våra magar😘😘😘Ättika och bikarbonat är ett måste i städningen👏👏👏Kram