mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 14 februari 2020

blir att studera vidare....


 skulle ju fixa håret i dag 
var min tanke
en min frissa var ledig
så jag bokade en tid på tisdag
Hamnade på bibblan 
o Bullar o Böcker
inte illa de heller
 passade på att låna en ny bok


 in på Vargbo blommor
och fixade en bukett till
Peeter o Citypraktiken
för de är dom verkligen värda
överlämnade det till receptionisten
som blev JÄTTEGLAD


 snödropparna är på G


 Lennart tog en tur ut till Tidö
när jag var på stan


 är det mufflon ???





pytt är ju aldrig fel 


"läsa" i nya låneboken


 en av våra gäster på soppköket 
drömde om fyllda pannkakor
blev sugen själv
och det blir en låda till gästen oxå


 svampfyllning ... jo ja tackar


 Farmen, Torpet, Norge mot Sverige
och filten ....


kaffe och en miniglass
ingen dålig kväll


tänker hålla på tills garnet tar slut

det var någon som sa att likheten finns
men kan släktdrag finnas i 400 år??

är nått jag ska lära mej

se så fina vantar de kan bli 
bild från nätet

1 kommentar:

Ellinor sa...

Flitig som en myra🥰Skickar en stor kram till dig och Lennart 🤗🥰Blev full i skratt när jag såg mufflon,min dotter bakar mufflor!Semla gjord på muffins=muffla,mycket gott och lagom👍