mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 18 februari 2020

en liten måndag mitt i månaden


 Började veckan som sej bör
på Mötesplatsen med leverpastejmacka
kaffe och stickning
MASSA prat med bästa Kerstin


 när jag kom hem hade Peeters svar på mina prover kommit
ja ja de hade jag ju redan läst på 1177 men ändå
det är ju bra att proverna är bra
även om jag mår annorlunda

i dag kör vi vegetarisk lunch
böngryta, lins o risröra
veckosallad


så den dagliga tuppluren


 så var det dax att paketera "lite" tonfiskröra
från gårdagens soppkök


 12 paket som nu ska frysas och sen läggas i frysen på soppköket


lasagne till kvällen
och de sista på salladen
i morgon är det ju "handlingsdag"
då blir får det bli en ny

DET STORMAR
SÅ BORD O STOLAR 
VÄLTER PÅ VÅR BALKONG

1 kommentar:

Ellinor sa...

Lasagne är underbart😋Vi har en väldigt blåsig "vinter",rätt trist faktiskt🙁kram