mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 7 februari 2020

SNÖ ...jo de är sant


GLAD nationaldag hela  Saemie, Sápmi, Sameland

 det kommer flingor

 på förmiddagen hade jag träff med Berit
det var alldeles för länge sen sist

 Lennart skjutsade mej ner till stan 
han hade ärenden 
men jag tog bussen hem ... lite trångt var det

 stuvade grönsaker och korv gick ner
inga problem

 så har remissen kommit för årets provtagning

 blir inget morgonkaffe ....
kollade med 1177 
och fick en tid 7.40  
redan i morgon fredag

 så var det dax att gå till Hjärtpunkten
 och träffa en  kvinna

 en blivande volontär till soppköket
hoppas jag

 det har kommit lite snö i alla fall

 julrosorna är tuffa typer

 älskar dessa tulpanblad
så himla vackra

 snacka om tuffa knoppar

ja de är ju torsdag 

1 kommentar:

Ellinor sa...

Är riktigt riktigt avundsjuk på den fina vården ni har där du bor,så skulle alla ha det🍀Grattis alla samer🏆