mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 14 februari 2020

gör om gör rätt





ALLA 💖dag
fotograf är Antti Korhonen 
och vyn är från Vasagatan i Västerås


i väntan på min stickelev


jag ska börja med en babykofta 
stickade två tre cm men fick repa upp
det blev för stort..göra om med färre maskor


 Lennart tog en sväng till Skultuna





lätt lunch 
makrill är ju så himla gott


tog en regel tupplur i dag
ska ju på galej i kväll


broccolisoppa med kassler 
och ostmacka 
broccolin var inte så fin hade en färsk
som nog var lite väl utblommad

 så va det dax...












 FULLSATT var det 


TRÖTT och glad travade vi mot bilen
den var parkerad nere på kajen
SÅ TREVLIG KVÄLL

lite nattamat...


dessa skönheter fick jag av min man idag

1 kommentar:

Ellinor sa...

Så fina bilder👏👏👏Blev tulpaner här med,fick köpa dom själv😂Härligt med presentkort,vilken lyx👍👍👍