mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 5 februari 2020

en konstnär i släkten

 säger bara 1177 och Citypraktiken
så himla bra och fort går det


 solen kämpar på ...


 Buffé till lunch
men pannkaka med hallonsylt och Janson ...???
ja jag hoppade pannkakan 
Nu är det i alla tomt på burkar i min kyl


 nu väntar jag
har inte stickningen med 
synd nog 


 den här vanten har kommit
MEN den är fel och lite för liten
få se när den rätta kommer
Men varm var den
Hestra hade bytt sortiment 
och ortopedteknik hade inte fått nya produktkatalogen
få se vad de blir


 currykyckling som inte smakade så mycket curry

 Lennart for på Konsert

 Django Reinhardt 110 år 
med Gustav Lundgren " French Connectoin"

och jag fördrev tiden med 
tvätt o tv o krokning av restgarnsfilten

 Thyra har målat på Förskolan

inte för jag vet men nog ser de ut som Thyra målat 
blommande körsbärsträd

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Thyra kommer att gå långt,familjens framtida konstnär������