mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 23 februari 2020

Vi saknade tre...


 köpte en begagnad skrivare i dag
få se hur det går... tack Ulrika
min säger ju bara EROR


 liten lunch


 och så kom en gammal granne från Tillbergatiden
med "lite" garn hennes mamma döstädar
det ska vidare till Irstas stickgrupp
hoppas få iväg det till veckan

så var det dax för familjemiddag
Hannah o Henrik kom först


 lilla Emil hade sin mat med sej


Stella läser menyn
tror de är drinklistan 


 det är filé buffé som gäller
två portioner och lite till


 fast Bettan föredrog bröd smör o gurka











gammelfaster njuter




 vi saknade Dexter, Lova och Ola




en MYCKET lyckad eftermiddag
alla mätta och belåtna 
och inte så mycket stök på golvet


 hemma landade vi i fåtöljen
och mello
ja ja de är ju inte så kul men 
tittar jag inte kan jag ju inte gnälla😇


så har jag då börjat

1 kommentar:

Ellinor sa...

Fick också familjemiddag igår,nästan hela Björnfamiljen,bara pappa Björn saknades för han jobbade,vi hade mysigt som vanligt👍👍👍✊️go soppsöndag till er och tur att du inte fastnadei hissen🍀🍀🍀