mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 17 februari 2020

Alla har rätt att ändra sej ....eller hur....



 så var det åter söndag
tänk va det går fort
smart är det påsk och sen midsommar
för att helt plötsligt bli jul igen

 VÄSTERÅS SOPPKÖK
 i dag serverades en svampsoppa som Kia kokat
svampen hade Lena och hon plockat i höstas
 en riktig höjdare


 Pasta med köttfärssås


 pasta med tonfisksås


 pasta med broccolisås
pastan var från Popkonserten i fredags


 bröd från Kopparlundens bageri




kaffe från Björklunds kafferosteri


det blev tomt på tallriken efter en stund


Kia fixar ett nageltrång på en av 
våra gäster


hem och kolla lite i garnlagret
vilka färger har jag av Lettlopi??


 även vi skall äta blev 
fjärilsmakaroner och köttfärssås
massor med ost o ärtor


 så gjorde jag klart Olas kakor

så blev det kväll i Östbergs hus

slötitta på Farmen o Spårlöst
sticka på en babytröja 
till en av våra gäster på soppköket

Alla har rätt att ändra sej

eller hur....

Mönster Lettlopi 90295

den här tröjan blir det....tror jag

1 kommentar:

Ellinor sa...

Den tröjan är väldigt fin,vilket jättejobb👏👏👏Så skönt att nageltrånget blev fixat för det gör ju jätteont,ajajaj.Trevlig måndag till dig❤️Tycker att maj,juni,juli,augusti ska ha 60 dagar så man får njuta extra länge☺️