mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 31 mars 2023

bananer 15kr/kg




ännu en kall morgon



det kom upp ett minne från länge sen
en stund när jag varit på Berget





stilstudie av Hedda
spanande in ett 
gäng sidensvansar
vid fågelmatningen


till Hemavan för att inhandla 
ett par mjukisbyxor till Lennart
de gick fint fanns på sporten


lunchen hos Anders


utsikten för bordet
i väntan på maten


burgare till oss båda
dock i lite olika utföranden


jag var så duktig åt upp hela min portion
tack för att man kan beställa och få de man vill
och inte en massa annat som blir kvar på tallriken




i vårat "konsum"
COOP Tärnaby

Vaktombyte i butiken!
Merete blir ny butikschef från och med 1/4.
TACK Bosse för 44 härliga år!


17,95 -12%


men ack och ve


blev fågelmat och reklamation


bäst att passa på att sitta ute i solen
man vet aldrig hur länge de varar
MEN varmt är de inte
torr +8 mitt i solen
och så drar de fasligt kallt från norr


äpple o bacon 


en ugnspannkaka blev det


med veckosalad o linogn


hur länge sen var de inte jag åt en banan
MEN i dag fanns det i "billiga lådan" på ICA
15kr/kg

jag lever på hoppet om garn till helgen

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Precis så äter jag min burgare och bananer äts när dom är billiga,synd att man inte kan lagra dem👍