mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 17 mars 2023

så nöjd


så var jumpern klar
att använda


så då gör jag det
jag är så nöjd


fixar lite inför morgondagens 
bilresa


lämnar över mössa o sockor 
till Martin och hans pojkar
här är det Aron som 
fått mössa Lite tröt o hungrig
dom var på väg till mormor
på pannkakslunch
men mössan sitter i alla fall bra


Lennart körde en sista sväng 
hos fysioterapeuten 


lunchen blev de lilla som var kvar från
gårdagens chili con carne o pasta
gick fint


så var det tvättstugedax


de får bli morotssoppa


hade korv kvar som fick bli topping


i morgon far vi 
så i kväll packar vi



 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Ha en riktigt bra resa,att ni kör försiktigt vet jag men det finns ju andra galningar ute så var rädda om er🍀Snart är ni i älskade huset❤️👍