mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 9 mars 2023

vilken LYCKA 👶❤


det behövs göras nått här....


så blev det


och detta blev över


pling på dörren och garnet kom


en sväng ut till City Gross
lyckades handa rödmärkta varor
som sänkte kostnaden med 214 kr
+ billiga lådan med grönsaker för 15kr / kg


en stilla fika och i dag var det 
INTE TRÄSKED bara en sån sak
och så kom en gammal kompis till Lennart
och det blev en massa prat


och sen föll jag i gråt
pling i mobilen och jag fick en bild på vårt
barnbarnsbarn nr 10 
anländer i september
(en bra månad att fylla tydligen
10 sep Lova
16 sep Mormor Hjördis
18 sep Hannah
20 sep Pärzon
23 sep Gloria, Stella o Bettan)


och lilla Jack blir 4 månader i dag


vilken tur vi hade köpt en räkmacka 50% på priset
så vi kunde fira den nya lilla livet
som spirar i yngsta fru Östberg


och klart Hedda får sej en räka hon oxå


pling i luren


och deklarationen kom
och jag får tillbaka som jag räknat med


nu kan vi sova gott
med så många goda nyheter



fick tipps om dom här
godisarna


och dom var tydligen goda


för hon kämpade på med att fiska upp
dom ... hon är lite slö på det annars


jag stickar på 


i billiga grönsakslådan fanns ett
gäng majrovor


som fick bli raggmunk
och till det kalkonbacon på halva priset


kvällen TV  
Kronofogden knackar på
Go kväll
Farmen
Mästerkocken
Vem tror du att du är



 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Dessa underbara bilder❤️