mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 3 mars 2023

tårar av lycka


God morgon från pilgrimsfalkens boholk


och från människornas "boholk"


pling på dörren
och det kom två paket
ett där jag viste att det var ett Nystan

 

och ett paket stort, hårt och rätt tungt 
jag har inte skickat efter nått vad jag vet
öppnar och det är ett paket i paketet
och ett paket till i paketet
och så kommer jag fram till
innehållet


en pojke som jag egentligen inte känner
vi är vänner på FB och han kallar mej för
MORMOR .... han har tecknat av mej
och skrivit ett underbart brev
jag blir så varm i hjärtat
tack underbara
William Boss


jag gick till ❤- punkten för att lyssna till
Håkan som hade  högläsning
MEN JAG HADE GLÖMT
han är ju i Stockholm på kurs i dag
ja ja fick i alla fall fika
och tröstar mej med en mazarin 


Lennart har fått mer ont i höften
nu på ett nytt ställe
han var till sjukgymnasten i dag
och fick nya rörelser
och blev förbjuden att promenera
till nästa möte


fixade en kycklinglevergryta
ser lite trött ut i färgen 
men gott blev det



Farmen
Torpet
och en resa till Aten
blev kvällens TV

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Underbart 🌹