mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 9 september 2020

blev det en korv eller en cigarr❓


har en gardin här i stugan 
som ska få följa med hem till stan
den är så fin och jag vill göra nått bra av den
♥❤ julgardiner till köket ❤♥


dagens lunchställe


kycklingburgare var dagens rätt
så de fick det bli


min dock utan bröd

 

bästa Suwannee jobbade på Fjälls Kitchen i dag


och hade med dessa finingar till mej


hemma fick dom ligga ett tag och torka till sej
innan det är dax att göra nått av dom



bryggan på våran badstrand ⁉


helt förståeligt om man inte får dyka här


alltså alltså Vattenfall tömmer sjön ❗❗


en klassiker


vi har höst
så vackert
men lite "blött" 



jag virkar på med "maten"
och Lennart fixar lite gotta till kvällen


kladdig i hela ansiktet
men de är ju lite av charmen
som att äta kräftor 


kvällens virkning
en korv som mer liknar en cigarr


pappa Elows svampkorg 
är nu korg för lite garn

 

1 kommentar:

Ellinor sa...

Kanske lämpligare med korv en cigarr i barnlådan men likheten finns😂