mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 15 september 2020

Då var det fäst ... ja inte fest


Lennarts jobbarbyxor hade spruckit i grenen
så jag fick till att sy en snabbis 
och nålpåträdaren är ju en underbar uppfinning
spar många svordomar


blåser ute och småregnar
då är en vedspis bra att ha
blir så himla skön värme


dagens ensamlunch
makrill och ägg


så var sista maskan stickad
men inte trådarna fästade


då var det fäst... nu ska de blockas
får bli ett fall för morgondagen


kvällsmat på  macken

innan det var Författarafton på Folkan


Stina Jackson, född Olofsson 1983 i Skellefteå, 
är en svensk författare, 
känd för att ha skrivit deckarna
 Silvervägen och ÖdesMark


Nu var hon på länk från Skellefteå
 tänk va man kan med tekniken 


en trevlig timme i Samerummet 


en grön glass med lite choklad 


 

1 kommentar:

Ellinor sa...

Pistaschglass är gott och min nålpåträdare vaktar jag med min kropp😂🤗