mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 17 september 2020

födelsedag i himlen ☕🌷🎂


första morgonen den här hösten som 
Brakko har nysnö


en tur till Tärna vilt för att "köpa ut"
till en vän ♥♥
blev lite älgkött o en renkorv till oss själva oxå


nu är kebabgrytan slut
synd för den var ju så god
men nu vet jag hur man gör 
*fniss fniss*


Lennart tar en tur till postlådan



♥ jag hade fått post ♥


knappar till koftan
vist blir dom bra


mera lådor från frysen
kålpudding på sallads/kinakål 


ett korvbröd har jag "bakat"


och så lite olika korvar
nu blir det en utan tillbehör
sen måste jag nog gör en med bara senap
(visserligen barnen gillar nog inte senap
men det gör jag)


ja så är det MAMMA har födelsedag
skulle fyllt 95 idag


här fyllde hon 85


och här är hon 27 lilla mamma
pappa är hemma på permis 
så stiliga vi var
där vi promenerar över storbron 
jag med gammelrosa kappa o hatt
stickiga strumpor och bruna promenadskor




 

1 kommentar:

Ellinor sa...

Underbara knappar👍Här är det åtta grader och hård vind,låg en stor asp över vägen nu när jag var ute med hunden🤗