mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 17 oktober 2021

en lördag mitt i månaden

 


känner av gårdagens kökstjänst


kassler är gott o enkelt 
men behöver inte krångla till det hela 
om man inte vill


så var vi till Pärzon som fyllt 50 år
han var nöjd med presenterna


kniven som Lars-Jonas gjort blev han särskilt glad år
då kniven han fick i konfirmationspresent 
är lite sliten

det roliga var att Lars-Jonas ringde i kväll
han hade ju ingen aning om att vi lämnat över kniven
i dag...



en liten Janson till kvällen
jag förstår inte folk som bara äter Janson
på jul o påsk


kvällshimmel


kvällsgos


första varvet på mönstret avklarat
det blev ett varv till 
innan jag blev för trött 



2 kommentarer:

Ellinor Blomqvist sa...

Jag förstår inte att någon kan äta Janson öht😘😂😂😂😂

Mådde sa...

Skulle kunna äta en gång i veckan MINNST