mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 12 oktober 2021

Nästan som vanligt


ja men hur roligt var inte det här
Mötesplatsen är öppen 
även om caféet inte är öppet alla dagar
vi tog med eget fika
går ju bra det oxå 
ÄNTLIGEN
kan Kerstin och sticka här på
måndag förmiddag

Nästan som vanligt med andra ord


höst hemma på gården








Lennart var till Sågdammen 
och träffade 
Nötväckan 


och fettmesen
ja ja talgoxe då 


svensk klassiker till lunch


nä du matte det blir inget stickande 
JAG ska ligga på Lars tröja
för att kolla värmen


till Rusta en sväng
100:- för 10 nystan 
de tycker jag är bra pris


jag gillar dom här
det bästa är att det är 16 bitar och TVÅ påsar sås
så jag kan ta åtta bitar och en påse


så gott
Lennart fick köttgryterester han


Hedda i sin fåtölj



men om man lägger sej på husses fotpall
blir man ju klappad


fick ju lov att prova det nya garnet





 

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att vissa saker återgår till det normala👍